مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-14سياسي

فارس من| اجرای پروژه 8 هزار و 100 واحدی اراک سرعت گرفته است


معاون امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به کند بودن روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اراک گفت: پروژه 8100 واحدی اراک از لحاظ پیشرفت کمی عقب است، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ نیمه دوم شهریور ماه سال 1400 بود که سیدعلی آقازاده استاندار سابق استان مرکزی در نشست شورای مسکن استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی پروژه 8100 واحدی مسکن ملی اراک به عنوان بزرگترین پروژه ملی کشور خبر داد و اعلام کرد: عملیات ساخت پروژه 8100 واحدی مسکن ملی اراک از هفته آینده آغاز می شود.

سید علی آقازاده در نشست اعضای شورای مسکن استان همچنین بابیان اینکه عملیات اجرایی طرح بزرگ ملی متمرکز 8100 واحدی با سیاست های دولت جدید در راستای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال هماهنگ است، اعلام کرده بود: قرارداد ساخت واحدهای مسکونی در اراک منعقد شده و انتظار می رود که در 30 ماه آینده بهره برداری و تحویل متقاضی شود.

تحقق وعده یک هفته ای 6 ماه بعد وعده یک هفته ای استاندار سابق مرکزی به 6 ماه بعد موکول شد، به طوری که 12 اسفندماه سال 1400 و در مراسمی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی طرح 8 هزار و 100 واحدی نهضت ملی مسکن در اراک کلنگ زنی و به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، به منظور ساخت این واحدها شرکت کیسون که با نماد کیسون در بازار پایه زرد فرابو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اجرای پروژه 8 هزار و 100 واحدی اراک سرعت گرفته است

فارس من| اجرای پروژه 8 هزار و 100 واحدی اراک سرعت گرفته است